Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2016. május 08. 20:33 - Csakegyember

Raymond Victor Franz a mai napon született .......

 

                                                                    franz.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 Igaz 1922  május 8.-án

Ki Jehova Tanúja volt valamikor  úgy gondolom tudja kiről is van szó !

S ki még Jehova Tanúja, talán még nem tudja, miként én sem tudtam  míg ki nem merészkedtem az internet hálójára.

Ezért egy kis információ: https://hu.wikipedia.org/wiki/Raymond_Franz

 Kutassatok, olvassatok felőle,  magyar nyelven is sok minden megtalálható tőle. De ha valakinek jól megy az angol, akkor tényleg még több információhoz juthat élete s  tevékenysége kapcsán.

Sőt figyelemmel lehet kisérni pályafutását Jehova Tanúi szervezetében  az alapoktól egészen a vezetői testületig, melynek tagja volt.

„ Egy ember addig él, míg emlékeznek rá“... Fekete István

Habár megvagyok róla győződve, ő sokáig fog  így „ élni „ !

Példaként, segítőként...menedékként, olyan emberként ki megmutatta, van élet a Jehova Tanúi mivolt után, még akkor is,  ha az több évtizedet foglal magában...

                                          Tisztelettel

                                                                      csakegyember

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr508697242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Zsotza Zsolt · http://zsotza.blogspot.com 2016.05.09. 04:17:25

Áldás volt Raymond Testvér élete, áldott Raymond Testvér emléke!
Köszönöm a megemlékezést!

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.05.09. 07:35:45

@Kovacs Zsotza Zsolt: Igen az volt....nekem is sokat segített könyve....Kimondottan abban, hogy belelássak a vezető testület gondolkodásába, tevékenységébe.Ugyanis a gyülekezeti szinteken láttam s tapasztaltam hogy nagyon nincsenek rendjén a dolgok, de volt némely dolog, melyet úgy fogtam fel, azért van, mert nem alkalmazzák a vt útm,utatását irányelveit. Ami bizonyos tekintetben igaz is volt....de a lényeg el volt rejtve előlem, mint minden Tanú elől...s ezt segített meglátni nekem Raymond Franz..
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása