Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2018. március 14. 19:59 - Csakegyember

Meghívó az emlékünnepre....

 

i_ok.jpeg

 

ii_ok_ok.jpeg

Ezt a meghívót találtam ma a póstaládámban...

Érdekes,  lehet már egyből  póstaládába dobni ?

Nem kell személyesen ?

Pedig naponta látnak, találkozok velük, mennek el előttem félrehajtott fejjel ..

Akkor miért nem adták át személyesen ?

Sőt mindenki tudja, hogy az adott kapu mögött én búvok meg.

Ja hogy azért bedobták, teljesítették a feladatot...hiszen így tudomást szereztem  róla ?

Nem érdemeltem annyit hogy személyesen átnyújtsák ?

Hiszen ha jól tudom, ebben az esetben nem szabadna kivételezni, sőt ilyenkor kimondottan hangúlyt fektetnek még az "elesettekre" is... És tényleg szinte tömve szokott lenni velük ilyenkor a Királyságterem..

Hát hiába,  rosszabb vagyok egy pedofiltól, egy dzsigolótól, mert még nekik is személyesen a kezükbe nyomják, mégha tudják is hogy  kicsodák... :) :) 

Ennyit értem ezen gyülekezet számára, ennyit ért a munkám, ennyit érek mint ember számukra ! :) 

Szép emékünnepet kívánok, tiszta lelkiismerettel történő megemlékezést kedves volt "testvéreim" :) 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr6813739412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.18. 11:58:11

Egy kis segítség : Ezen posztnak is két értelme van, miként az utóbbi időben más blogokon általam tett kijelentéseknek...
De hát ezek egyszerűen nem nennek át :( ....

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2018.03.26. 13:18:09

Ezen ne edd megad, hogy nem adták a kezedbe! Mi az elmúlt öv év alatt egyszer kaptunk meghívót, természetesen a postaládába, nyilván velünk se akart találkozni az illető aki bedobta. Éppen láttam mit csinál, kiláttam a konyhából, mint a nyúl úgy ment el a ház előtt. Jót mosolyogtam rajta, de legalább gondolt ránk. Azóta egyszer se voltunk méltók arra, hogy legalább bedobjanak egy-egy meghívót...

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.26. 13:59:47

@nicku: Valójában nem is érdekel..Csak nem én vagyok az ki hirdeti az igaz egyház létét, melynek igaz, részrehajlás néküli, krisztusi szeretettől duzzadó tagja lennék :) És csakis nekem lenne mindez a birtokomban :) Mások hazudnak minderről, mert képmutatóak :)

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2018.03.26. 19:10:25

@Csakegyember: Ja, értem, azt hittem zavar a dolog. :) Amúgy engem se.

Elveszettjuhocska 2018.04.03. 06:47:24

@Csakegyember: Sajnálom, szívből és őszintén! Én még ott voltam szombat este, de már más tudattal, más érzésekkel...

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.04.03. 18:00:13

@Elveszettjuhocska: Szervusz, üdvözöllek a blogon. Ha gondolod kifejtheted bővebben...
Én nem is gondoltam az emlékünnepre, habár szombaton átfutott az agyamon, hogy most ők ott vannak,. de semmi...Ugyanakkor maga az esemény - Krisztus halála stb....foglakoztatott, de ésszerű keretek között :)

Elveszettjuhocska 2018.04.05. 19:14:20

@Csakegyember: Köszönöm! Nem is tudom, hogy mit kell ilyenkor mondani. Örülök, hogy itt lehetek?... Mult év októbere óta csendes megfigyelője vagyok a blognak. Azt hiszem, hogy ez volt az első hozzászólásom. Az emlékünnep nagyon felkavart és ismét egy jó mély hullámvölgybe kerültem. Miközben a kezemhez ért a pászka és a bor, az jutott eszembe, hogy még soha életemben nem ünnepelhettem meg úgy Krisztus halálának az emlékünnepét, ahogyan az méltó lett volna. Több évtizeden keresztül megfosztottak ettől a jogomtól. Azóta azon töprengek, hogy hogyan, vagy kivel kellene ezt megtennem..."Egyedül", kettesben Krisztussal? Talán a hátralévő éveimben egyedül kell kóborolnom? Vagy válasszam a megalkuvást, a valahová tartozás érzését mímelve? Azt hiszem, nem lennék rá képes... Szóval, Kedves Csakegyember, sok fájdalmas kérdés kavarog bennem, dehát biztosan tudod, hogy miről beszélek :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.04.05. 20:37:50

@Elveszettjuhocska: Hát igen, ezek "Hamletti " - kérdések.....S mindenkinek magának kell megtalálnia a válszt.Én nem merészelek senkinek sem ajánlani semmit sem, max. leírom saját történéseim, megéléseim...de nem mint követni való példát, csakis azért mert én ezt választottam...mások megint mást..
Az emlékünnepet én pl. egyedül töltöm, 4 . éve :) nem vágyon már közösségre a hitem megélése érdekében. A hitem az enyém, ami látható cselekedeteimből, életemből. Egy személyes kapcsolat Istennel és fiával Krisztussal.

Elveszettjuhocska 2018.04.05. 20:43:08

@Csakegyember: Visszatekertem a történeteid elejére és épp azt kezdtem el olvasni, hogy hogyan élted meg. Biztosan fogok találni olyan, ami segíthet nekem is

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.04.05. 20:51:58

@Elveszettjuhocska: Amúgy ha megkeresed Sefatias blogján az adott posztot, ott kommentekkel együtt van..még jobb :)

Elveszettjuhocska 2018.04.05. 20:54:22

Meg fogom azt is keresni, de most jónéhány cikked címe kíváncsivá tett. Először ezeket szeretném elolvasni
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása