Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2015. október 01. 15:41 - Csakegyember

Pályafutásom Jehova Tanuinál I.rész

Bevezetés:

Kedves sorstársaim, olvasók, bloggerek......

Ez a poszt igen érdekes okból kifolyólag kerül közzétételre.

Ugyanis írtam egy posztot,  a „ Romák Jehova Tanui gyülekezetiben“ címmel, s ennek kapcsán az adott posztot olvasva jelentkezett ez a fiatalember, ki a "rovargyilkos" néven ismeretes előttünk. Rámutatva, hogy  az Ő tapasztalatai merőben másak a témával kapcsolatban mint azt én megírtam....

Elszégyelve magam, nemcsak az miatt amit írt, de ahogy azt írta, vagyis a  hangneméből kifolyólag, ahogy válaszolt sértett fél lévén, rádöbbentem, van mit tanulnom a keresztényi mivoltról...

Ezért felajánlottam neki, talán  a bűntudattól vezérelve, de a korrektség érdekében is,  hogy írja meg véleményét, s ezt én közzéteszem. Írja meg  életét, tapasztalatait, hogy lássam-lássuk a másik oldalt is, s ezt én közzéteszem...

Megigértem neki, hogy a poszthoz nem nyúlok hozzá, amit megír azt közzéteszem, vagyis nem moderálom.....

Így a hozzászólásaitokat, kérdéseiteket, észrevételeiteket legyetek szívesek címezzétek neki, hiszen ez az Ő posztja, Ő fog majd válaszolni....

Olvassuk hát ezen fiatelember tapasztalatát, melyet több részben fog nyilvánosságra hozni,  így a poszt  több részes lesz....

                                                                                                 

Az én első kapcsolatom Jehova Tanúival nem a szokványos mederben kezdődött.  A nagyanyám már jó ideje köztük volt, amikor sikerült kb 2 lány gyerekének a tizenkét gyerekéből elhintenie az "igazság magvait". De végleg csak az egyikben nőtt a  csíra és burjánzott gazzá. Na igen ő, és a másik lány gyereke, azaz a nagynéném plántálta igazságként azokat a tanításokat amik ma az igazság címszó alatt futnak. Édesanyám nagyon is nyitott volt ezekre a dolgokra, mert ő azonnal érezte valahol legbelül, hogy igen, ez "az Igazság", nem tudva hogy akik félrevezetik azok is félrevezetettek. De ők még mindig benne vannak a sűrűjében. Na szóval az édesanyám és a két nővérem felbuzdulva bele is kezdett a tanulmányozásban két kedves öreg nénivel, akik rokonai is  voltak egymásnak anya-és lánya. Én még kisgyerekként csak hallottam halovány, ámbár célzatos útmútatásokat az "igaz vallásról" .Mindenki boldog volt, köztük én is, hogy megtaláltuk azt és nem vezet félre minket a démoni hamis vallás bábeli sokfélesége.....:-) Emlékszem hetente jártak hozzánk és mindenki még az apám is fel volt ajzva az izgalomtól, hogy jönnek hozzánk tanítani az Isten "emberei". Engem kisgyermekként, ahogy már utaltam rá nem nagyon érdekelt még. Annyira sokszor kérték, hogy maradjak bent legalább hallgatni,de nem kötötte le a figyelmemet még akkor.Teltek a hetek hónapok. Egyszer annyira megszorultunk, hogy az édesanyám a beteg súlyos értelmi és fizikai fogyatékos öcsém számára kénytelen volt fél liter tejre kölcsön kérni pénzt, ami akkor megjegyzem kb 60-70 ft, volt. Tudom, mert sokszor az édesanyám a tölünk nem messze lévő boltba köldött érte. Na mármost ebből nagy  hepaj lett, annyira, hogy még a vénekhez is eljutott a hír, mert ugyanis amikor az édesanyám kért a beteg öcsémnek tejre, akkor a szóban forgó kedves öreg hölgyek nem ketten hanem egyikük aki a tanulmányozást vezette, egy másik hölgyel jött  valamilyen oknál fogva, ez nem is lényeges, viszont az már igen, hogy ez a hölgy szeretett pletykázni. Talán ebben lelte örömét. És ezt ki is pletykázta az egész gyülekezetnek, amit nagyon szégyellt az édesanyám. Mert szegények lévén még emberek voltunk, méltósággal, amit csúnyán megsértett ez a hölgy. Ezt tudtul adta az édesanyám az őt és a nővéreimet egyszerre tanító öreg hölgynek, aki ezt tagadta. Majd egy ízben látta a pletykázó hölgyet és számon kérte, aki azonnal a vénekhez szaladt. A gyülekezetbe járó két nővéremen töltötték ki a mérgüket és ebből komoly ügy lett. Ja majd elfelejtettem nem adtak kölcsön. De talán egyérteművé válik a történetből, hogy nem is ez a lényeg, hanem az a híres " igaz keresztény öntudat ", amivel  állitólag  rendlekzenek Jehova Tanúi. Hát megtapasztaltuk mennyire igaz ez!!!!  

                                                                                                                                                                            János

Folytatás következik.......

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr707875818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2015.10.02. 00:01:25

Szervusz János!
Ez az egyik nagyon fontos megállapítás az írásodban: "...akik félrevezetik azok is félrevezetettek..." Sajnos ez az egész prédikálás, egy jóhiszemű félrevezetés.

Ezt írod még: "...hanem egyikük aki a tanulmányozást vezette, egy másik hölggyel jött..."
Ez már bevett gyakorlat, hogy ismerjenek meg többeket a gyülekezetből, így nem lesz mindenki idegen, amikor először megy, vagy mennek el az érdeklődő(k) a Királyság-terembe. A cél, hogy minél hamarabb járjanak az összejövetelekre.

A pletykáról csak annyit, hogy az élteti a testvérnők többségét, ha másokat kibeszélhetnek. A testvérnők nagyon szeretik, ha a vének foglalkoznak a csip-csup ügyeikkel. Ők így "pásztorkodnak" a gyülekezet felett. A vénfeleségek a legveszélyesebbek. Testvérnők nyelvétől óvjon meg az Isten mindenkit!

2015.10.02. 19:56:21

Én kíváncsian várom ennek a végkifejletét, és üdvözlöm Jánost!

rovargyilkos 2015.10.02. 21:28:10

@Marci kérdez: Szia Marci köszönöm a érdeklődésedet,és tetszik a te blogod is....szoktam látogatni.(y) Én is üdvözöllek.

rovargyilkos 2015.10.02. 21:29:43

@Egonymus+: Igazad van ,a lírtakkal kapcsolatban .Téged is üdvözöllek.(y)

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2015.10.04. 17:49:42

Köszönöm az őszinte írást.
Bütösi János, református lelkész írta Jehova Tanúiról: "Sokat adtak, nagyon kevésért".

csaposnak 2015.10.16. 18:48:17

üdv. még nem értem, mi köze ennek a cigánysághoz ? lehetne erről "előzetesen" ?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.10.16. 21:29:44

@csaposnak: Szia, csak annyi, hogy János / "rovargyilkos"/ a romákról írt posztomra válaszolt, hogy Ő roma, s hogy az ő tapasztalatai másak, mint amit én megfogalmaztam.
Hogy romák és romák között nagyon nagy különbség van...
Nagyon kultúráltan tette ezt, anélkül, hogy kétségbe vonta volna az általam tapasztaltakat-átélteket.. Én így felajánlottam neki, hogy írja meg saját tapasztalatait egy roma szemszögéből, amit átélt, majd azt én közzéteszem.

Jelenleg a harmadik részt várjuk.....csakegyember
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása