Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2015. május 23. 13:04 - Csakegyember

Az egyik legnagyobb hibám .....

 images-3.jpgMég mielőtt leírnám mit is gondolok ezalatt, tehát  hogy mi is volt az egyik hibám Jehova Tanui szervezetében, szeretném leszögezni,: nem vagyok s nem is tartom magam szentnek, se tévedhetetlennek, se hibátlannak !

Szükségesnek tartottam mindezt  megjegyezni, mivel ebből az írásból talán az jön le, hogy önmagamat valami  " über" - nek tartom . De nem ! Tisztában vagyok magammal !

Tehát az egyik legnagyobb hibám amit elkövettem  mint Jehova Tanuja  - hogy önmagamból kiindulva itéltem meg másokat, itéltem meg a felvigyázókat a hírnököket ! S ez nagyon nagy hiba volt ! / Igaz ez valahol már az aranyszabállyal van kapcsolatban - habár az aranyszabály a cselekedetekkel foglalkozik s itt a gondolkodásmódrólról van szó, az ember elmebeli, szívbéli állapotáról - de a szelleme a szabálynak itt is  adott  /. Különben van egy elméletem is, amikor az emberek másokat itélnek, önmagukból indulnak ki, s azt gondolják, a másik is olyan mint ők, ezért feltételeznek a másikról gonosz dolgokat, mert maguk is gonoszak - de ez a másik oldal. Maradjunk az én oldalamnál ! Hosszú éveken át nemvolt ezzel  semmi problémám sem, mivel "védett " egyed voltam. / Ebből kifolyólag nem  tudtak-nem mertek bántalmazni./ De amikor megszűnt ez a védettségem - hát kinyílt a szemem ! Addig azt hittem, mindenki úgy éli az igazságot mint én, mindenki úgy gondolkodik, igyekszik alkalmazni a bibliai alapelveket. De ez piszok nagy tévedés volt . Igen addig rózsaszínben láttam mindent - mondhatni azt is, hogy szemellenző volt rajtam , melyet a lovakra  raknak, hogy ne legyen ami eltereli a figyelmüket, a zavaró tényezőket a minimumra csökkentsék ! Igen míg tartott a  " védettségem" ilyen állapotban voltam  !

De utána  az kegyetlen volt. Mint a hiénák úgy vetették rám magukat ! Igen hiénák, kik megérzik  hogy a vad mikor sebezhető, mikor távolodik el a csordától, vagy beteg ! Vének és hírnökök egyaránt ez tették ! Megfosztottak alapvető Bibliai és emberi jogaimtól szó szerint ! Felmosták velem a padlót !

Majd dögkeselyűként viselkedtek !.....................

S én tehetetlen voltam , szinte megmerevedtem, nemtudtam felfogni, megemészteni, megérteni a történteket, mintha egy más világba - szervezetbe csöppentem voltam ! De sajnos  nem, ugyanis én voltam addig más világban a saját világomban, ahol igyekeztem alkalmzani a Biblai alapelveket - élni s gyakorolni az igazságot !       S mivel magamból indultam ki, nem feltételeztem, hogy Isten szervezetében,  az emberek ilyen dolgokra képesek, nemtudtam felfogni így felkészületlenül ért mindez ! Mind amikor az embert orvul hátba támadják ! S  ebből kifolyólag számtalanszor padlót fogtam, szó szerint ! De még ekkor is sokszor önmagamban kerestem a hibát ! Sőt mások is engem hibáztattak a helyzetért melybe kerültem ! Hát padlót fogtam, de totálisan. Egy világ omlott össze bennem.....s vezetett mindez / többek között/ közvetlenül vagy közvetve oda ahol most vagyok,........

De rájöttem, nem az én készülékemben volt a hiba !

A Biblia szempontjából, tudom helyesen jártam el, hogy pozitívan próbáltam  megitélni másokat, önmagamból kiindulva olyannak amilyen én vagyok/vagy voltam/.Olyan szervezetben, ahol valóban isteni s krisztusi az irányítás ennek követelménynek, erénynek kellene lennie, nem hátránynak mint  ahogy az számomra bizonyult !

De mivel ezt vitathatónak tartom  Jehova Tanui szervezetével szemben, ott ez részemről nagy hiba volt. Nagy hiba volt hogy önmagamból kiindulva , pozitívan gondolkodtam  s ítéltem meg a  felvigyázókat  és hírnöket egyaránt ! Igen hiba volt azt feltételezni, hogy a bibliai alapelveket, jogaimat tiszteletben tartják. - Nagy hiba volt !

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr547484878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.07.18. 19:18:27

Szia. Olvasgattam nálad, és amiket itt írtál, azokat én is írhattam volna, de szerintem sokan vagyunk ezzel így. A kiváltó ok más és más, de a felismerés érzése az bizony még fizikai tünetekkel is jár. Főleg, ha az ember komolyan csinálta amit csinált.
Én depresszióval, gyomorgörcsökkel küszködtem, és majd egy évig hasmenéssel (elnézést).

A gyüliben állandóan "agapéznak", meg a kedvenc műszót szajkózzák, hogy "mutassunk ki szeretetet" (már ez a szó is fura, mert a szeretetet nem kimutatni kell, hanem önzetlenül adni), aztán a legkisebb segítséget sem adják meg annak aki bajban van sajnos.
Persze, hisz a kiadványokban is azt olvassák, hogy akinek gondja van ott a szellemiséggel is van valami. Azzal a személlyel meg csak óvatosan!

Ami segítséget kaptam, az meg olyan volt, mint amikor a gyermek elesik az utcán, és erre az anyja jól elveri, mert ügyetlen volt.
Ha mondtam valamit, kiforgatva kérdeztek vissza. Nem is értették, miről beszélek.
De most már elmondhatom, hogy sokat tanultam az egészből.

Minden jót kívánok neked.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.07.18. 21:18:23

@Marci kérdez: Szia, először is üdvözöllek. Te vagy az első kommentelő-ez egy jó hűtött csapolt sör ! Most ebben a melegben ! ....Én már jártam nálad....de nem kommenteltem...de sor kerül majd minden bizonnyal rá...De komolyra fordítva a szót...igazad van..a legtöbbünk ugyanazon dolgokkal szembesül..csak a környezet meg e körítés lehet más... a végeredmény is azonos, amin nincs mit csodálkozni...azért írok , hogy megkönnyebbüljek, többen is tanácsolták és tényleg jobb így. De a mélyebb, keményebb dolgokról még nem tudok írni, ahhoz meg kell érnie mindennek.Egyenlőre csak a felszínt érintem, de mindig jó tudni, hogy az ember nincs egyedül.
Köszi a kommentetn s kellemes hétvégét, ha lehet valahol hűtve !

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2015.07.23. 10:51:14

Kedves Sorstârs, orulok, hogy Elkezdted a Blogot, nagyon jo, szinvonalas, higgadt hangvetelu Irasaid vannak! Sok aldast ,sikert, kommentelot kivanok!

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.07.23. 12:04:11

@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Szervusz. Téged is üdvözöllek, s ha lehetne természetesen megkínálnálak ebben a kánikulában egy jó hútött itallal....vegyük úgy , hogy megtörtént.....Köszönöm buzdításodat, s véleményedet is..Ha esetleg valahol valamiben hiányosságot vagy túlkapást látnál, nyugodtan közöld...egyenlőre csak tanulom ezt a "mestreséget".,,,,,köszönöm

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2015.07.27. 10:21:29

@Csakegyember: Én kisebb-nagyobb szünetekkel hat éve vezetek blogot,igaz: igazi BLOGGER nem lettem: ma már nem is sajnálom. Szeretettel ajánlom,hogy ne a látogatottsági statisztika, és a kommentelők tömege határozza meg a bloggerségedet, és tudj örülni akkor is, ha sokan,akkor is,ha kevesen olvassák a net-naplódat.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.07.27. 11:40:42

@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Köszönöm a tanácsot, s igazad van....az ember hajlamos a statisztikára hajtani mivel az simogathatja az egóját..így igyekszik még többet teljesíteni, ami természetesen a színvonal kárára megy..s végül csak egy bulvárvalami lesz belőle.Én sem szeretnék blogman lenni, temérdek időt emészt fel...vannak fontosabb dolgok.
Már azon is gondolkodtam, hogy van-e értelme ezzel foglalkoznom/ a Tanukkal/,mivel a legjobb lenne talán az egészet egyszer s mindekorra lezárni...de amíg tudok miről írni,s ez megkönnyebbülést jelentszámomra, valamint ha tudom, hogy mások hasznot merítenek belőle, addig talán maradok.

csaposnak 2015.08.19. 19:00:57

üdv. bocsi, de én vagyok a csapos :)
csak vicc.
miért tartoztál a védettek közé ? úttörő, vén vagy ksz. voltál ? (ha nem titok )
tapasztalataidat a jelenlegi magyar határon kívül szerezted ?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.08.19. 19:55:14

@csaposnak: Szia, ne haragudj, de miért nem egy héttel korábban jöttél a nagy kánikulában, ha csapos vagy.........egy jó hideg csapolt valami jól esett volna :-)
................Amúgy téged is szeretettel üdvözöllek.....Az első kérdésre valahol elrejtettem a választ, vagy utalok rá homályosan, de nem szívesen szeretnék róla beszélni.
A második kérdésedre a válasz igen, .....Nem magyar állampolgár vagyok

rovargyilkos 2015.10.01. 00:00:20

Ismerem az érzéseket bár az én helyzetem egy kicsit más volt.
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása