Nem nem akarom elvenni az érdemet azoktól, kik azt megérdemlik, nem vonom kétségbe az egyének szilárd és hithű kiállását a náci és a kommunista időszak alatt, és nem kérdőjelezem meg őszinteségüket, sőt inkább én is személyesen tisztelettel adózom irányukba.
Igen mély tisztelettel adózom irányukba !
Bizonyos tekintetben én is érintett vagyok ilyen megtorlásokban, így hát úgy gondolom, nem jogtalanul formálok véleményt.
Problémám ugyanis a szervezettel van, mely egy tökéletes „marketingnek“ köszönhetően építi fel önmagát...
Talán azt mondhatom mindig egy lépéssel mindenki előtt jár.
Véleményem szerint ezúttal is így van....
Egy könyv megjelenése egy olyan időszakban, hol az egyház, hát hogy is mondjam, Magyarországon csökkenő tendenciát mutat..
Most nem magával a könyvvel foglalkoznék, nem is annak pártatlanságával, ezt majd megteszik azok, kik elolvassák..Habár a bemutatón történt események már engednek következtetni bizonyos dolgokra...
Én a marketingről írok, s ezt nagyon röviden....
Van egy élelmiszergyártó cég mely az utóbbi időben egyre inkább a génmódosított élelmiszereinek köszönhetően kritikának van kitéve...Vannak országok hol betiltják, hol korlátozzák hol beszélnek róla stb....
Hát összeülnek a vezetők, mit tegyünk, mert ha így folytatódik lassan leépülünk.....
Természetesen a génmódosított élelmiszerek visszavonása, az azokról való lemondás szóba sem jöhet, mivel azon alapul az egész elképzelésük, és az hozza a hasznot...Így hát kiötlenek egy zseniális reklámkampányt...
Létrehozzák a tökéletes reklámot bevonva élelmiszer-biztonsági szakértőket is / kik nem ellenlábasai a génmanipulált élelmiszereknek../....hogy szaktekintélyük felhasználásával még elfogadhatóbbá tegyék a reklámot....
Ez a reklám nagyon durván így hangzana: Mi kik a Marshall terv keretein bévül élelmiszerek több ezer tonnáját juttattuk el az éhező Erópának, kik ott voltunk Vietnámban, Kóreában, s mind a mai napig itt vagyunk közösségünk érdekeit előtérbe helyezve, és mindig is itt leszünk tevékenységünkkel melyet a múlt igazol. S ezekután jutnának szóhoz a független szakértők...
Hát ez a tökéletes marketing...
Ja hogy van az éremnek másik oldala is, ebben a helyzetben ez érdektelen, sőt nem kívánatos...
S ezekután ez a reklám egy kapmány részeként mindenhol látható és hallható lesz...
Hát ez a tökéletes marketing....
S az eredménye, az élelmiszergyártó céget érintő általános megítélés javul, mégha nem is mutatkozik áttörő eredmény, de legalább nem romlik tovább a helyzet. S a lényeg, a cég nyert megint egy kis időt...hogy majd újból, mikor szükség lesz rá be tudjon dobni egy újabb jól átgondolt megoldást.
És ha tényleg ily tökéletes a „marketing“ mint amilyennek mutatkozik, már a következő megoldáson törik fejüket az ezért felelősek..
Ezért mondom, mindig egy lépéssel elöttünk járnak...
Ugyanis a legjobb védekezés a támadás, vagyis ha előre tudom vetíteni a másik oldal lépéseit az enyémek irányába melyeket meglépek-vagy éppen nem, akkor mindig lépéselőnyben leszek, s mégha a sötét bábukkal is vagyok, mindig lagalább döntetlenre fogok állni...
Igen ez egy sakkjátszma, egy tökéletes marketing.....
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.