Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2016. március 15. 09:50 - Csakegyember

Blogajánló

Kedves sorstársaim, kedves olvasók,

                                         engedjétek meg nekem, hogy felhívjam figyelmeteket egy újonnan megalakult blogra, mely éppen a mai alkalommal kezdte meg officiálisan müködését.

A blog címe  :http://blogjt.blog.hu/

A blog neve: Blogközösség Jehova Tanúiért

Ezekután  beszéljen  ez a blog önmagáért !

 

 

                                                                                       Sok sikert kívánok neki !

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr748478806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a századik juh 2016.03.15. 13:58:53

"újonnan megalakult blogra, mely éppen a mai alkalommal kezdte meg officiálisan müködését"

"Ezekután beszéljen ez a blog önmagáért !"

:-D

a századik juh 2016.03.20. 12:40:25

Emlékszem egy nekem szóló válaszodra, amiben ez állt:

"Sohasemm fogom tudni neked megköszönni..." (sajna nem találtam meg ezt a kommentedet)

Megkérdezhetem, mikor, és mi változott meg a kapcsolatunkban?

Talán én változtam?

(engem nagyon zavar, hogy megváltozott, ezért kérdezlek meg téged. Amíg tartott, jó volt. :-)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.03.21. 16:58:58

@a századik juh: Az az igazság, nem tudom miért gondolod, hogy bármi is megváltozott volna...
Ha esetleg az új blogon töténtekre utalsz, akkor még inkább nem értelek...
Vagyis ha az ott történtekből eredően került az egész személyes síkra, akkor ez tévedés.....Ugyanakko rtermészetesen nem állítom, hogy az ott történtekhez ne lenne közöm, nem vagyok farizeus...De egy biztos, nem a blogközösség mögött álló személyekben kellene a hibát keresni. Az ő esetleges „ Pálfordulójukra“ utalni, mintha netán valami ilyesmi lenne az oka az ott történteknek. Ezt el kell utasítanom. El kell utasítanom személyekhez köttetett bárminemű mutogatást.
Inkább férfiként kellene hozzáállnunk a történtekhez s levonnunk a tanulságot. Mindnyájunknak, így azt hiszem neked is is ! Vagyis: milyen célt szeretnénk figyelemmel kisérni....Így miként fogunk ott viselkedni a következőkben....Szerintem ez a lényege az ott történteknek .........

a századik juh 2016.03.21. 19:13:50

Tudod, csakegyember, én csak egy emberhez írtam, és őt kérdeztem.

Erre te már az egész közös blog nevében kikéred magadnak a "mutogatást".

Köszönöm, választ kaptam a kérdésemre.

Inquisitive Man 2016.03.21. 22:57:30

@a századik juh: Nyugodt lehetsz, te nem változol.

Kevergetsz, kevergetsz céltalanul. De minek? Te sem tudod.

Jó sok időd van a blogokon tekeregni, aztán meg nem tetszik az eredmény.

Azért jó lehet szórakozni a kommentjeiden. Számomra átlátszó vagy.

Azért ne add fel! Talán majd neked is kiderül merre tartasz.

További eredményes ténykedést! Nekem szimpatikus vagy. Nem bántásként írtam.

a századik juh 2016.03.22. 04:41:26

@Inquisitive Man: állóvizeket fel kell kavarni néha, nehogy posvánnyá váljanak.Vitaindító kérdéseim nélkül nem sok minden történt volna mostanság a blogokon.
Ahhoz azonban, hogy mi hova jut el, mások is kellenek azért.

Nem facebookozok, innen a sok idő.
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása