Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2015. június 28. 13:03 - Csakegyember

A bíráimról...

sudca.jpg

Egyenlőre eről a témáról csak nagyon röviden, mivel tervezem, hogy majd a későbbiekben konkrétan írok szenvedésemről, s a felettem itélezőkről, az egész fiolyamatról.....

Először azon gondolkodtam, hogy állatoknak nevezem őket, vagy valamilyen állatfajhoz hasonlítom s úgy karakterizálom  a legjobban  viselkedésüket,cselekedeteiket !

De nem, ezt sértésnek tartanám az állatok irányába, .....Van egy pólóm amit szinte rendszeresen hordok, s melyen ez áll : " minél több embert ismerek meg, annál jobban szeretem a kutyámat"!

Igen szeretem az állatokat,kimondottan a kutyákat,  mivel többek között van egy olyan tulajdonságuk, melyet kiváltképpen értékelek, s ez a hűség......

Ezért nem szeretném  a bíráimat állatokohoz hasonlítani, mivel sértőnek tartanám ezt az állatokra nézve.

S bárki bármit mondjom...ez így van..s bíráimmal kapcsolatosan kiváltképpen !

Azok az emberek még emberségesnek sem nevezhetőek, nem még, hogy Krisztus tanítványai lettek volna  

Az irgalom legcsekélyebb megnyilvánulását, vagy még  az irgalomra való készséget sem láttam náluk !

Ők itélni jöttek az esetemben  s itéltek is !!

Mivel tudom mit s miként  kellett volna tenniük, s azt is mit tettek, ezért is merem mindezt állítani !

Embertelen Krisztustalan lények !!!!

Lényegében vonatkozik rájuk az amit írtam az egyik cikkemben " Hisznek-e Jehova Tanui Jézus Krisztustban " címmel.

Nemszeretném még véletlenül sem önmagamat Jézus Krisztushoz hasonlítani, de a folyamat szinte ugyanaz volt:

-  öljük meg, akkor keressünk rá okot -  közösítsük ki ............!

Vagyis  még véletlenül sem az enyhítő tényezőket - körülményeket keresték / nem is tudtak s nem is kérdeztek róluk semmit sem/, hanem a súlyosbító körülményeket  keresték, vagyis  miért nem nyilvánított ki Isten szerinti megbánást !!!

S mindezt abban a tudatban tették- szerintük -ha maradok ebben az állapotban, akkor a halálra küldtek !!!

Ez ellentétes mindazzal amit a Bibliában tanultam, s Krisztus bánásmódjában láttam !!

Majd egyszer konkrétabban írok az egész eseményről, de addig csak ennyi !

S azért csak ennyi, mivel hogy mindazt leírjam amint keresztülmentem, ahhoz sokkal több az eseményektől eltelt időre s erőre van szükségem, mind amivel jelenleg rendelkezem !

 

 

 

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr607579768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaposnak 2015.08.19. 19:27:27

üdv. csak óvatosan a kutyákkal, különleges a hűségük ! vannak akiket kegyetlenül megvernek, megcsonkítanak, a lakhelyüktől távol kidobják a kocsiból, stb. és visszatérnek !
Az előző írásodban említett hasonlattal már én is találkoztam " Mint a hiénák úgy vetették rám magukat ! Igen hiénák, kik megérzik hogy a vad mikor sebezhető, mikor távolodik el a csordától, vagy beteg !" - tényleg érdekes a sok hasonlóság, ahogy erről "Marci" is írt, valóban "szervezeti" szellemről van szó :(

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.08.19. 20:10:29

@csaposnak: Különben ez az állatvilágban figyelhető meg, hogy a saját fajú beteg egyedtől elkülönülnek a többiek, s még bántalmazzák is szó szerint......
De ennek Krisztus világának kellene lennie, nem állatvilágnak...........
A kutyákhoz: igen ez nagyon hosszú téma, bizonyos kürülmények ezt átírhatják.... de elválasztásától - kölyökkortól,..nevelés-kapcsolat, faj....mire kell stb...nem lesz probléma.

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2015.09.03. 20:40:11

Nem tudom min mentél keresztül, nagyon sajnálom. Nem akarom lekicsinyelni a dolgot, de mindannyian akik vagy ki lettünk közösítve vagy elkülönültünk valamilyen módon átéltük a "kegyetlenségüket". Viszont azt meg kellene említenem -és ezt pont nálad, mert te feszegetted a témát nálam-, hogy ez nem mindenkire vonatkozik. Vannak olyan vének nálunk, akik szó szerint belebetegedtek a feladatukba. Kórházba is kerültek, mert próbálták lelkiismeretesen végezni a munkájukat. A saját meglátásom szerint, aki erre a tisztségre törekszik, azt sokszor ledarálja ez a gépezet. Egyszerűen átveszik -már aki olyan- a többiek mentalitását, mert muszáj ilyennek lenniük, különben ők betegszenek bele. Nem akarom őket védeni, én is ültem három vén előtt többször is, sőt, hét előtt is. Lenne mit mesélnem, -mint ahogy mindannyiunknak, sajnos-mégse teszem meg, se itt, se nálam, se JJ-nél nem írtam le a történetemet. Inkább azzal szeretnélek vigasztalni, hogy próbáld elfelejteni az egészet és bocsáss meg nekik szívből. Megfogsz könnyebbülni és nem fogsz azon mérgelődni, hogy mit tettek veled.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.09.03. 21:46:36

@nicku: Igyekszem máskor kiemelni, hogy igenis vannak becsületes, Istenfélő, Krisztust követő felvigyázók....a teokratikus hierarchia minden állomásán....de ez a cikk pont nem ezekről szólt....A tanácsod tudom az egyetlen járható út...de mindehhez idő kell....kiváltképpen nálam....Én nagyon nehéz eset vagyok. ....S azt sem állítom, hogy az én tapasztalataim kiemelkedőbbek mint másé...nem....mindenkinek a saját próbája a legnagyobb...csak mindenki másként éli meg....

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2015.09.04. 13:59:29

Az biztos, hogy idő kell, mindannyiunknak kellett, kinek kevesebb, kinek több. Nekem kb. egy évbe tellett, mire elmondhattam magamról, hogy most már nem gondolkodok a múlton, hanem csak előre nézek. De ebben rengeteg munkám volt, tudatosan csináltam. Ha az ember nem kapja össze magát, belebetegszik, depressziós lesz, vagy úgy jár mint Sefa, akár rákos is lehet. A múlton nem rágódni nagyon nehéz. Emlékszem, akárhányszor eszembe jutottak a dolgok, csak marcangoltam magam, hogy miért nem ezt mondtam, miért nem amúgy csináltam. Csak jöttek a miértek, meg a szemrehányások saját magamnak. Aztán találtam egy könyvet, a címe A belénk égett múlt. A könyv 4 különböző írást tartalmaz. Pál Feri atyáról biztosan hallottál már, övé a könyvben szereplő harmadik írás, Megbocsátás címmel. Ahogy olvastam, úgy öntött el a melegség, elfogott a reszketés. Akkor jöttem rá, hogy nekem még nem sikerült megbocsátanom azoknak, akik ellenem vétettek, ezért rágom magam szinte minden nap és élem át újra a velem történteket. Végig csináltam az egészet, amit a könyvben leírt, nagyon nehéz volt, órákig bőgtem, de végül is sikerült. Nem azért sírtam, mert nehezemre esett a megbocsátás, hanem azért, mert eszembe jutott, hogy az illető is ember, és ő is vétkezhet, ugyanúgy, mint én. De tőle tökéletességet vártam volna el, pedig én se vagyok az. Teljesen mindegy, hogy egy személy vétett ellened vagy többen. Nekem ugyanezzel a módszerrel sikerült a szervezetnek is megbocsátanom, ezért nem is kezdtem bele egy ellen kampányba.
Ha szeretnéd elolvasni ezt a könyvet, írj nekem egy email címet és elküldöm neked pdf -formátumban. Nem hosszú írás, ha nem szeretsz könyvet így olvasni, akkor is megérné szerintem.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.09.04. 14:16:25

@nicku: A depresszión már túl vagyok, s nem úgy mint Sefa, kicsit másként, de csoda hogy élek, csoda, hogy túléltem................s ezt nam csak én mondom....
A könyvet kérlek küld el...remélem befogadja a terjedelmét a fiók....ami nyilvános, csak bloggolásra használom : csakegyember@gmail.hu
Köszi addig is...
Ha visszadobná, küldök másik címet, de azt már privátban

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.09.04. 14:17:59

@nicku: ..."akárhányszor eszembe jutottak a dolgok, csak marcangoltam magam, hogy miért nem ezt mondtam, miért nem amúgy csináltam. Csak jöttek a miértek, meg a szemrehányások saját magamnak..."
Ez szó szerint így van !

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.09.04. 14:32:49

@nicku: Átjött köszönöm, akkor ha lehet a másikat is címezd ha megvan....
Akkor most ez lesz a házifeladat..... Köszönöm

Jónás_ 2015.09.29. 12:23:11

Én már nagyon várom azt az élettörténetet. Remélem hamarosan elkészül. Írhatnád több felvonásban is, A munka is megoszlik és a kíváncsiságunk is csillapodik.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.09.29. 18:30:11

@Jónás_: Üdv a Blogon, a tanácsod nagyon jó a rovargyilkosnak....

rovargyilkos 2015.09.30. 23:52:38

Sajnálom a sok keserűséget,de ezeknél sajnos mindenki erre számíthat.
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása