Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2015. április 28. 09:46 - Csakegyember

A blog szerkesztője: Csak egy ember

images_3.jpgHogy ki vagyok ? Nem tartom lényegesnek.A lényeg az,  amit majd írok és közzéteszek.Csak egy ember vagyok - sem nem különb, sem nem kevesebb más halandónál..Az előzőt, vagyis hogy semmivel sem tartom  magam különbnek másnál azért állítom, mivel hiszek Krisztus váltságáldozatának a szükségessében, vagyis a  lényeg adatott - bűnös vagyok mint más - ennyi ! Az utóbbit pedig,hogy kevesebb sem vagyok másnál, azért,mivel Isten szemében egyformák vagyunk, ugyanazon jogokkal és felelőségekkel felruházva ! Igen, én is " egy ember vagyok" a sok közül, kiért Krisztus szintén feláldozta az életét.

Szükségesnek tartom megjegyezni tehát, hogy sem "szent", sem tévedhetetlen nem vagyok ! S erről azért beszélek, mivel sokan, kik valamikor tanuk voltak, /vagy kiközösítették őket, vagy elkülönültek, vagy csak egyszerűen tétlenné válltak és eltávoldotak a gyülekezettől/,nos sokan, csak az áldozat szerepében tetszelegnek idekint ! S ezzel nagyon nem értek egyet ! Ugyanis valahol,valamikor szinte mindenki /főleg a férfiak/ részesei és kivitelezői voltak mindannak ami a gyülekezetkben folyik. Valahol mindnyájan nemcsak áldozatok, de elkövetők is vagyunk ! Igen én is !! Lehet valaki miattam botránkozott meg ! Vagy valakinek én nehezítettem meg az életét ! Esetleg " boszorkányüldözésben"vettem részt ! Nem nyújtottam segítséget mikor kellett ! Vagy elhanyagoltam a családom ! Egyszerűen szólva a gyülekezet tagjaiként, sajnos nem mindig a helyeset tettük ,s ezt legtöbbször  mások kárára ! Ezt sose felejtsük , sose felejtsük, hogy minden éremnek két oldala van ! Az enyémnek is.

                                                                                                                     Csakegyember.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr947403982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása