Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2017. március 18. 12:05 - Csakegyember

Napszemüveges prédikátorok...

                  images.jpg         

       Napszemüveges prédikátorok...

 

Nem tehetem meg, hogy ne tegyem szóvá ezt a jelenséget, ami környezetemben egyre inkább elterejdt.

A napszemüveg használata  prédikáló szólgálatban...

Míg Tanú voltam, sosem használtam  napszemüveget a szolgálatban...sőt mindenkit igyekeztem arra inteni, ne tegye ezt..

Hogy  miért  ?

Mivel a szemkontaktus ..., ugye  nem kell példákat felhoznom a Teokratikus iskola kézikönyvéből....

Igen mondottam,  hogy a szemedbe tudjon nézni a házigazda és Te is az ő szemébe..

Hogy látható legyen a szemedből visszatükröződő őszinteség, becsületesség és meggyőződés..

Hogy látható legyen, nekünk nincs miért egy napszemüveg mögé rejtenünk lelki világunk kapuját...

Hogy látható legyen, mi nem szégyelljük a jó hírt....

Igen, nem hordtam ezen okokból kifolyólag sosem napszemüveget, sehol sem..

Ám az utóbbi időben egyre több napszemüveges prédikátorra bukkanok, kimondottan mikor az irodalomálvánnyal szolgálnak...

Nem csak  egy városban, vagy csak egy településen, ám nálunk még inkább...

És a szemüveg viselésére nincs is  magyarázat, mivel ez olyan időszakban is szokássá vált, mikor is a nap és az erős fény még láthatáron sincs..Vagyis olyan időszakban,  mikor is erre még véletlenül sem lenne szükség..

Akkor kérdem én,  miért is hordják, nők férfiak egyaránt ?

Netán szégyellik a jó hírt ?

Vagy önmagukat szégyellik ?

Netán nem azonosulnak az általuk képviseltekkel ?

Netán nem akarják arcukat felvállalni a helyzettel kapcsolatban ?

Netán rejtenék a bejáratot lelki világukba ?

Vagy félnek a leleplezéstől, indítékaik nyilvánvalóvá válásától?

Bármi is legyen az ok...becsületes ember, ki  nem szégyelli az üzenetét s önmagát /bizonyos okokból kifolyólag/,  nem rejtőzködik egy szemüveg mögé.

Kiváltképpen nem rejtőzködik egy szemüveg mögé,  ha „ Ily nemes  cselekedetről „ van szó !

Címkék: Általános
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr812348133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l.gabi 2017.03.18. 22:09:46

Ez szerintem csak szimplán divat. Nagyon zavar engem is, hogy nem látom a beszélgetőtársam reakcióját és az utóbbi 3 évben ez egyre többször előfordul. Náluk még elmegy, de egyre többször kell megkérnem embereket, hogy vegye le a napszemüvegét a beszélgetés közben, mert zavar és én érzem magam arcátlannak miatta... Örülök, hogy nem vagyok egyedül.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2017.03.19. 07:24:40

@l.gabi: Igen, ez a megoldás...Megkérni vegye le...Habár ez néha több egy puszta szokásnál...A megemlítettek között van az ok, tudom...Én is hordok ha kell napszemüveget, de már sokszor került rá sor, hogy levettem, vagy minimum feltoltam homlokomra, így mutatva tiszteletet beszélgetőpartnerem irányába...És természetesen kinyilvánítva így a szemüveggel kapcsolatos véleményem...De mindehhez valami szükségeltetik...
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása