Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János

2016. január 22. 16:34 - Csakegyember

Egy közös ex.Tanú blog, lehetséges, vagy utópia... ?

 

kerdojel_kozos_blog.jpg

Már az előző poszt kapcsán felvetődött a kérdés, megvalósítható-e egy közös blog volt Tanuk számára ?  Egy blog mely bizonyos tekintetben  egyesítene minket. Bizonyítva, hogy a közös cél érdekében képesek vagyunk leküzdeni személyes ambícióinkat, s a másikat elfogadva egyűttműködni vele. Mindezt annak ellenére, hogy a szervezet elhagyása után  sokszor homlokegyenest ellenkező nézeteket vallunk, homlokegyenest más az utunk. Képesek vagyunk-e elfogadni a másikat olyannak amilyen, anélkül, hogy ezt a szemére vetnénk, vagy megpróbálnánk „helyes“ útra téríteni...vagy kritizálni, vagy éppen gúnyolni ?

Hát nem lenne egyszerű feladat az biztos, de nem lehetetlen !

Ugyanis a közös cél, mindezt szentesíthetné./szerintem/

S mi ez a közös cél ?

Testvéreink megsegítése...

Közösségünk szorosabbá tétele...

Önmagunk jellembeli fejlődése...

Üzenet a „külvilág„  felé....

Igaz többen kifejezték, ezt nem igazán látják megvalósíthatónak..

De én nem így gondolom....

Ugyanis közös alapok, irányelvek lennének lefektetve mely kölcsönös respektálása irányítaná ezt a blogot...

S lenne elképzelésem a blog működésével kapcsolatban is....

Mindegy, hogy egy új, vagy egy létező blog lenne, habár hogy a blog ne kötődjön egy személyhez sem, jobb lenne egy új blog, új névvel....

Az „ Admin“, nem tudom egy vagy két személy lenne, ki vállalná a felelősséget, mindazért ami a blogon folyik...

Ennek a személynek vagy személyeknek igencsak talpraesetteknek kellene lenniük, hiszen szerintem előfordulhatna, hogy valaki személyes ambícióit kellen megnyirbálni...

Olyan személyeknek kellene lenniük, kik elegendő idővel, rendelkeznek, s kik hajlandóak a háttérben maradni, hiszen a blog nem az övék lenne, az egy közösségé...

Láttam, hogy sok társam hosszú évek óta jelen van az  interneten, s rengeteg régebben, több éve írt posztokkal rendelkezik, melyeket már nem igen olvas el senki sem. Talán mivel az ember az újakat keresi, és sokszor örül, hogy van ideje  egyáltalán azt is elolvasni.

Vagyis az öreg de aktualitásukból semmit sem veszíttett posztok ott porosodnak a polcokon...

S szerintem ez lenne a beugró erre a blogra...

Pl. Hetente max 2x lenne poszt kitéve.

Mondjuk Hétfőn és pénteken....

De először felmérést kellene folytatni, hogy ki hajlandó ezen közös blogon megosztani öreg posztjait...

Ha senki - bukott ügy...

Így egy munkatervet lehetne készíteni, ki mikor teszi fel az adott posztot, amit így tudva lehetne reklámozni is...

A posztért az író vállalná a felelősséget, vagyis a válaszokat az esetleges kérdésekre, okokat, meg egyáltalán a beszélgetést a poszt írója vezetné.....

„Admin“ nem szólna bele, csak ha valami elfajulna....

Bárminemű kiiktatása egy posztmegosztónak. valamilyen balhé folytán, csak közös szavazással lehetne a blog hasábján/van ki tud ilyet készíteni/...

S míg ez megtörténik, vagyis a döntésig “distancra“ lenne téve a balhézó...

Természetesen a posztok megosztóinak, alkalmazkodnia kellene a blog elveihez pl.: “élni, s élni hagyni..“

De nemcsak az „idősebb“ bloggerek nyernének ezzel a bloggal, habár elsősorban kezdetben belőlük merítene a blog, így elevenítve fel régi  de még mindig aktuális írásaikat. Ám bárki közzétehetné /jóváhagyott/ írását. Jóváhagyott alatt gondolom, a nem sértő, s jogi következményeket maga után nem vonó írásait...

S hogy mi lenne a posztjaikat megosztók eredeti blogjával ?

Természetesen megmaradna, hiszen ott közölnék új posztjaikat...

Hát nem tudom, egyenlőre csak ez jutott az eszembe, mit szóltok hozzá ?

A véleményeteket kérem, mindenkiét.....

Ugyakkor az ilyen kezdeményezést, természetesen az egész olvasóközösség elé kellene tárni szavazás céljából, hogy mit szólnak ők hozzá, hiszen a kommentelők talán még egy tizedét sem alkotják a valódi olvasótábornak....

Így valójában  ők is szerkesztenék a blogot, hiszen ha beleegyeznének, akkor a blog az ő segítségükkel-jóváhagyásukkal jönne létre...mintha az övék is lenne....

Ez tetszik..... 

Na, mit szóltok hozzá ?

Utópia, vagy csak álmodom ?

Akkor ébresszetek fel  ...

 

469 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/api/trackback/id/tr298302090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 13:29:26

@Marci kérdez: Te Szefával 4.- kor kelsz .........mikor alszol ???????????
Mármint a kommentekből látom............

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 13:32:36

@a századik juh: @l.gabi: @Marci kérdez: De hogy vagyok képes emeberekbem ilyen mély ellenszenvet kiváltani....???
Pontosan én ???
Ez érthetetlen számomra....

2016.02.05. 14:04:08

@Csakegyember:
Mi vámpírok sosem alszunk.
A tegnapi egy félreértés volt, nem több. Ne tulajdoníts neki jelentőséget.

a századik juh 2016.02.05. 14:04:40

@Csakegyember: Nem te! Van valaki a múltból, akivel nem zárt le valamit, rá emlékeztetted, amikor analizélte az izédet, tudod.

Szóval nem veled van gondja.

Egy másik személyel, akit te mögötted látni vélt.

a századik juh 2016.02.05. 14:06:03

@Csakegyember: Nekifogtál már a pénzdíjas írásnak?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 14:27:16

@Marci kérdez: Baj van, én vérfarkas vagyok ::))))
"A tegnapi egy félreértés volt, nem több. Ne tulajdoníts neki jelentőséget."...
Oké....akkor rendezze az illető ezt a félreértést......ha van jelleme...
Nem mintha rászorulnék...
De hasonlókat éltem át a gyülekezetben...a "nagyok" védve vannak, s nekik mindent szabad következmények nélkül....téged meg ...... néznek....akit szemen lehet köpni, meg lehet fosztani a jogaitól, hírnevétöl....mert Ő a nagy .............na most forog a gyomrom....
Hánynom kell !!!!!!!!!
Ez most ne haragudj ugyanolyan mint a gyülekezetben.....
Fuj.......
Úgyhogy ne is fokozzuk !
Mikor lesz telihold :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 14:28:39

@a századik juh: Ne haragudj már nem akarok a témában nyilatkozni....megint töröltem....:)

l.gabi 2016.02.05. 14:50:58

@a századik juh: A publikus láthattad, ott kaptad az ajánlatot is. A privátot nekem küldte el.

l.gabi 2016.02.05. 14:54:06

@Csakegyember: tudom milyen amikor minden más is van és akkor egy ilyen esemény beüt a semmiből (még nincs 48 órája, hogy véletlenül falnak vezettem egy autót, ezért tudom). Nem vagy ellenszenves és én sem értem mi az illető baja pont veled. Sok mindenki mást megértenék, de azt nem, hogy pont téged szemelt ki magának...

l.gabi 2016.02.05. 14:59:59

@Csakegyember: nekem is tiszta gyülekezeti hangulat jutott az eszembe. Ott volt divat az, hogy minden ok nélkül elkezdtek az emberben kételkedni.
Amikor 19 éves voltam, akkor egyszer behívtak a kisterembe, hogy nem voltam etikus, amikor X-től elhappoltam a kisbolti eladói állást. Hirtelen azt sem tudtam fiú vagy lány vagyok, mivel nem mentem állásinterjúra és eszembe sem jutott kisboltban eladóként dolgozni. Három hónapig harcoltam, hogy megtudjam ki vádolt meg, de nem jártam sikerrel (a véneknek ilyet jelenteni ugyanis kiderült, hogy nem minősül rágalomnak). Fel kellett adjam a harcot, mert valaki úgy rendelkezett.
Tudom, hogy nem ugyanaz ez a helyzet, mint ami veled történt, de ez jutott eszembe amikor megláttam a kommenteket. Meg az is, hogy szándékosan szórakozik velem, ezért szemelt ki magának valakit. Tényleg nem tudom megérteni.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 15:00:42

@l.gabi: Fel a fejjel, élünk.... s nagyobb baj ne történjen...
Szükség van rád, úgyhogy vigyázz a falakra :)
Örülök, hogy megúsztad........

l.gabi 2016.02.05. 15:01:07

@a századik juh: köszi, minden OK, nem mentem gyorsan amúgy sem és gyanús volt a helyzet, így fékeztem, csak későn kezdtem el.

l.gabi 2016.02.05. 15:02:55

@Csakegyember: én is, hogy te megúsztad :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 15:06:04

@l.gabi: Te kis boltban elárusító ????
Ja a Wall Street -en a 145. emeleten külön irodában......akkor elhiszem :::)))))
De tényleg így van....de amúgy semmi baj, csak már nem akarom hogy tovább hullámozzon az egész, mert akkor csak rosszabbra fordul a dolog /mármint nálam/ :)

l.gabi 2016.02.05. 15:08:05

@Csakegyember: ha időben észre tudtam volna venni, hamarabb lezárom.
OK, rajtam nem múlik, hogy ne legyen belőle cunami.
Takarékra veszem a felháborodásom :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 15:10:44

@l.gabi: Na ne ostorozd már magad...nekem nem is magam, vagy a többiek miatt volt kellemetlen, inkább miattad :))

l.gabi 2016.02.05. 15:13:08

@Csakegyember: én erős vagyok :)
A fal sem zavar :)

a századik juh 2016.02.05. 15:16:42

@l.gabi: Remélem, nem jw.tv-t néztél közben?

l.gabi 2016.02.05. 15:26:27

@a századik juh: nem, óriásplakátot néztem :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.05. 16:48:25

@Marci kérdez: Remélem nem sértettelek, meg.....Nem rólad írtam, hanem az eseményekről... a legtávolabb áll tőlem hogy megsértselek, vagy bántsalak..:)

2016.02.05. 16:59:14

@Csakegyember:
Ugyan, engem ember legyen a talpán, aki meg tud sérteni. :-)
Meg amúgy is értettem, hogy mit írtál és kinek-miről nyugi.

2016.02.05. 23:04:50

@Csakegyember:
Jelentem, nem alszom. :-)

2016.02.06. 00:47:57

@Csakegyember:
Ééés, hoppá. Még mindig nem... :-D

l.gabi 2016.02.06. 01:17:11

@Marci kérdez: Nincs ebben semmi meglepő, 19:17-kor miért is aludna valaki :)

l.gabi 2016.02.06. 01:29:18

@a századik juh: nem akarom pont én szétoffolni a posztot, úgyhogy röviden válaszolok: útszéli fa

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 07:28:25

@l.gabi: Nem offolsz szét it semmit sem..itt lehet ...kocsonyázni is.... a témával kapcsolatban a szavazás lezártával nyitok egy új posztot...

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 07:36:10

@Marci kérdez: Ez durva 00,47 majd 5:28 ????
Most akkor feküdtél s akkor keltél...vagy végig fennvoltál ?
Ha az utóbbi..akkor tényleg vámpír vagy, ..
Ha az előbbi, hát akkor lehet egy woodo babát szurkálsz zsákvarrótűvel megadott időponokban :)))))))

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 07:37:16

@Marci kérdez: Remélem rákérdezel a woodo babára...hátsó számdékom van vele ...:)))))))

2016.02.06. 07:57:46

@Csakegyember:
Előbbi. :-)
Mi van a woodo babával?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 08:32:52

@Marci kérdez: Dolgozom rajta, írom, még kb 10 perc........:)
Bearanyozza majd a napotokat :) :)

a századik juh 2016.02.06. 08:38:51

@Csakegyember: vérfarkasok, woodoo baba,... nem semmi! Tuti, a wc-tetőt is lehajtjátok, mi?

a századik juh 2016.02.06. 08:41:41

@l.gabi: Útszéli fa? Legalább lángolt? Komolyan érdekelne, "messzemenő" következtetéseket szoktam levonni az ilyenekből!

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 08:46:07

@Marci kérdez:
Az az igazság....úgy gondolom külső erők munkálkodtak az otthonomban...minek eredményeként igen nagy kár ért...mármint engem...
Ezen külső erők, azt hiszem sikrült beazonosítanom őket,..csakis olyanok lehettek kik nem vehettek részt a kocsonya szeánszomon....kik szeretik a kocsonyát, az egyikük hústalanul.....
S ezek sötét erőket használtak fel megkárosításomra.....
Az az elképzelésem, hogy fogtak egy woodo babát....egy cetlit....megy egy zsákvarrótűt.....
Fogták a cetlit s arra természetesen ráírtak valamit....
Hogy mit ?
Csakegyember kocsonyája......
S hogy utána mit tettek a cetlivel ?
Ráragasztották a woodo baba mellkasára ..
S hogy utána mi következett, ahhoz nem kell túlságos képzelőerő, hiszen még ott volt a zsákvarrótű is...
S szerintem elég szorgos munkát végeztetek......

To be continued.....

2016.02.06. 08:53:11

@Csakegyember:
:-D Ezek szerint sikeres volt a szertartás.

Nem akarsz nyitni egy külön "boxoló posztot" az ilyen témákhoz? Nem akarok mindig offolni. Bár most már majdnem mindegy. :-D

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 08:56:41

@Marci kérdez: Mindegy így van...nyitok egy újat a témával kapcsolatban, de ezt meg kell írnom........
A kocsonyát ugyanis a kisműhelyemben tároltam, ott csináltam neki helyet.....
Az ajtó zárva tartottam, nemes jószagaim érdekében, nehogy gyomorrontást kapjanak a számukra emészthetetlen tápláléktól...
A nemes jószágok alatt két nemes ebet érts....
Az egyik nagyobb méretű, a másik olyan öleb típus...
Meg kell hogy jegyezzem, nekem az az elméletem, hogy a kutyák telejsen lekopírozzák a gazdájukat annak tulajdonságaiban..vagyis amilyen a gazda olyan a kutyája is..ez komoly, megfigyelésen alapul, s mások is állítják ezt....
Így nem is kell jobban körülírnom, hiszen annyira nyilvánvaló, hogy a kutyám - mármint a nagyobb termetű „ nagyon intelligens „ s ha a kutya ilyen.akkor .milyen lehet a gazdája kit lekoppintott ?..   
Ezt csak úgy a téma margójára írtam :: Nem is tulajdonítok neki nagyobb jelentőséget...   
Tehát a kutyám nagyon intelligens....
S természetesen nem kerülhette el a figyelmét, hogy a kisműhely ajtaját valaki nyitva hagyta..................
Ugyanis tudta, hogy ott valamit regtegetek – ja mondtam hogy nagyon intelligens kutyáról van szó..:)   
To be continued.....

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 08:58:53

@Marci kérdez:
S valószínűleg ezen felismerése, és az én azaz a kulcárnok azon felismerése között, hogy a kutyám felismerte intelligenciájának köszönhetően hogy nyitva a menyország kapuja.... hát eltelt egy bizonyos idő....
Nem tudom mennyi....de a családtagok arra lettek figyelmesek, hogy a kutyusom az évszakhoz képest a megszokottnál gyakrabban és több vizet fogyaszt....
Vagyis valami nagyon szomjassá tette..........
Szerintem nem is gondoljátok mire szomjazott...
Hát igen az intelligens kutyám, intelligenciájának köszönhetően észrevette a lehetőséget...s intelligensen neki is állta intelligenciájának igényeit kielégíteni..........
A kocsonya az asztalon volt..neki ez nem probléma, feltette első két lábát...s képzeld el előtte a menyország...
Ott a tányérok.....szinte látom hogy csillognak a szemei s mekkorákat nyelt.....
Igen sajnos nyelt is....
De intelligensen....
A nyomokat követve....már csak a nyomokat követve igen....arra a következtetésre jutottam, hogy egyenként fogott neki a tányérok tartalmának....nem össze vissza...
Vagyis ahogy belekezdett egy tányér tartalmába....azt elfogyasztotta nem hagyott benne maradékot...s jöhetett következő tányér.....amit még ki is nyalt...
De nagyon intelligens kutya....mondtam már ?....
Vagyis nem telhetetlen, nem kapzsi...a negyedik tányér után befelyezte, a többihez hozzá se nyúlt....négy tányér kocsonáyval megelégedett....   
Vagyis jól szurkáltátok a woodo babát..ha mink nem ehetünk..neki se maradjon...   
To be continued.....

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 08:59:33

@Marci kérdez:
u.i. Természetesen nem bántottam a szamarat...nem ő volt a hibás, ő csak élt az alkalommal..
Igaz a látszat kedvéért, s hogy lássa a másik szamár is, pöröltem vele..de ez volt minden...ja meg újból tötltöttem vizet az edényébe...   
A hibás a kulcsárnok volt...

2016.02.06. 09:04:16

@Csakegyember:
Ej, de legalább nem ment kárba... :-D

a századik juh 2016.02.06. 09:05:29

@Csakegyember: Ha jw.org zöldségkocsonya lett volna a többi között, az megfelelő védelmet nyújtott volna a nagyobb erők ellen!

a századik juh 2016.02.06. 09:07:58

@Csakegyember: Írja is a biblia, hogy kívűl lesznek a kutyák, mert nem bírják elviselni....

a századik juh 2016.02.06. 09:10:22

@Csakegyember: azaz... látom, van egy kis lexikális bibliaismereted...

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 09:13:01

@a századik juh: Nem mentem vele semmire se, se az ismerettel se annak alkalmazásával..ha látnád milyen bibliai ismerete volt a véneknek, kik nyomorgattak engem....röhej...olyan Verne Gyula olvasmányi szinten se....

a századik juh 2016.02.06. 09:24:46

@Csakegyember: " Nem mentem vele semmire se"

ezt így azért nem jelenteném ki!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2016.02.06. 10:53:59

Tee jóóóó éééég!!!!!!!!!!!!!!!!

A kocsonyáááám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2016.02.06. 10:58:10

Az offolásról: Saját személyes istentől ihletett véleményemet írom le tinéktek:

Mi szektakárosultak, akik az életünket arra a gyülekezetre építettük fel, amelybenéltünk, annak elhagyása után egyedül maradtunk, mint az eb sz...ra a parkban. Szóval ezek a más blogokon offolásnak számító, amúgy teljesen természetes csacsogások, nálunk egy nagyon fontos ám épp ennyire hiányzó funkciót töltenek be az életünkben. Én ezért nem nyekergek a blogomon, ha szét offolják, illetve ezért mondtam le a szerkesztői jogomról a JJ. blogján, amikor mindent moderáltak.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 11:12:58

@sefatias:
Hát igen a kocsonya...:))
A többivel kapcsolatban meg nem vonom kétségbe az ihletettséged forrását :))
Amúgy meg azt hiszem kezdelek érteni....2 év után..... :)
Az utolsó posztodat teljesen normális szemmel láttam, nem előitélettel...vagy megrökönyödve , vagy felháborodva azon , mit nem tartasz bizonyítottnak..
Igen....a lényeget láttam, s azonosulok vele :)
Csak nem akartam ott erről írni ..... "megszentségteleníteni a szentélyedet :) :)
Lehet ez a személyes találkozásunk eredménye is...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2016.02.06. 11:14:46

@Csakegyember: mondtam én, hogy ha látod a poszt mögötti embert, akkor megváltozik az egész blogolás. :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 11:17:20

@sefatias: Igen, s ezen gondolkodtam azóta...Marcit se merem már azóta bántani ...:))))

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2016.02.06. 11:20:32

Én több más blogon is randalirozok. És látom mekkora problémát jelent az, hogy az embert azonosítják a kommentjeivel. Pedig a kommentek sosem jelenítik meg az egyént. Csupán egy szeletét a jellemének

a századik juh 2016.02.06. 11:21:16

@sefatias: teljesen egyetértek az offolásos véleményeddel.

"amúgy teljesen természetes csacsogások, nálunk egy nagyon fontos ám épp ennyire hiányzó funkciót töltenek be az életünkben."

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 11:26:49

@sefatias: Várjál....ez veled azt hiszem kicsit más....:)))
Írtam a múltkor hogy rebellis vagy /készakarva nem használom a lázadó szót, mivel a rebellis szónak több értelme is lehet, igaz a lázadó is ,de én nem magára a Tanuk által használt megbélyegzó lázadás szó értelmére gondoltam, az nekem nagyon visszatetsző, ezért az adott szó használata / s hogy rebellis vagy/ szerény véleményem szerint /.... ez nemcsak a posztjaidból, s kommetnjeidből látható, de a tükörből is...:) :)

a századik juh 2016.02.06. 11:30:29

@Csakegyember: Jézus a maga módján ugyancsak lázadó volt, különösen az akkori vallás vezetői szemében.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2016.02.06. 11:34:24

@Csakegyember: nekem fura jellemem van. Alapból bennem van az ellenkezés az elfogadottal. Nem rosszindulatból, csupán a biztonság kedvéért. Ha valaki jobban elemezné a posztjaimat, akkor azt is látná, hogy önmagammal is ellenkezek. Ezért van, hogy nem döntök bizonyos kérdésekben. Mert nem tudok mihez kezdeni a saját ellenvetéseimmel. De nincs is idegi kényszerem a döntésekre. Jól elvagyok a két véglet között, de úgy, hogy ezt az álláspontomat csak szélsőségesen tudom képviselni.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 11:37:52

@a századik juh: @sefatias: Talán ha megakarním fogalmazni "kilóg s sorból " láhatóbban mint más...vagy míg más ezt megpróbálja elfedezni, ő közel sem..sőt kiáll mellette...
De mint fentebb írtam , hol a probléma,.....mi így szeretjük., szeretünk ...:)

a századik juh 2016.02.06. 11:42:09

@sefatias: Nekem feltűnt eme megosztott "állapotod".

Erre mondja azt a biblia, hogy akik az IGAZSÁG PONTOS ISMERETÉRE jutottak, azoknak nincs mentség többé...

A szervezet, és a fan tanúk fennen zengik, hogy nálluk van az igazság, és a pontos ismeret.

Ezt én sohasem értettem.

Ez a fajta elmeállapot, ami nem enged Konkrét álláspontot felvenni, szerintem véd attól, hogy ilyenképp gondolkozzunk magunkról.

Ha valaki nem így érez belül, az nem is képes más nézőpontot kialakítani, megérteni más véleményét.

Sohasemm érti meg, hogy az éremnek két oldala van, minimum...

Inquisitive Man 2016.02.06. 12:59:18

@sefatias: Ez hülyeség! Csak két oldala van.
Minimum egy, maximum kettő.

Inquisitive Man 2016.02.06. 13:00:38

Ami ezen túl van, na az a Sefatias.

a századik juh 2016.02.06. 13:14:50

@Inquisitive Man: végy elő egy pénzérmét. Állítsd fel ÉLÉRE az asztalra.

Hány oldala van az érmédnek?

Inquisitive Man 2016.02.06. 13:58:12

@a századik juh: Kettő. Okostojás Barátom.
Amiről te beszélsz az nem az oldala, hanem a palástja, mintha egy henger szelete lenne.

Ha éle lenne, nem is lehetne rá állítani.

a századik juh 2016.02.06. 15:09:17

@Inquisitive Man: :-)

Ha már a belemegyünk a numizmatikába, akkor valójában elő, és hátlap van, azaz ZÉRÓ oldal....

Inquisitive Man 2016.02.06. 16:12:06

@a századik juh: Ez térgeometria. Fej, vagy írás? :)))

a századik juh 2016.02.06. 16:31:12

@a századik juh: Hamár térgeometria és egyoldalúság:

Azt tudod-e, hogy hol tud meglapulni legjobban egy juh?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 17:14:36

@a századik juh: Ugyanis a juhok veszteségére érzékenyek vagyunk, légyszives ezzel legközelebb ne viccelődj.. :)

a századik juh 2016.02.06. 19:04:30

@Csakegyember: Rendben, "nickaméleon"!

1035-en örülnének, de a te döntő szavazatod még hátra van!

Mutasd meg Jokernek, küldj még rá párszáz szavazatot! :-)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 19:09:02

@a századik juh: Azon gondolkodtam, hogy 23,59 kor adom le szavazatomat, s azonnal utána 24,00 kor közzéteszem a választások utáni nyilatkozatomat a blogom, ahogy ez a nagyoknál szokás tudod.....
De nagyon álmos lettem, meglátom mi lesz velem...
Ja különben nem rossz a nickameolónozás......
Gondolkodtam mi is lenne a másik nevem: igazságosztó...
ha valamikor ilyen nick jelenik meg az én leszek..........:)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 19:10:52

@a századik juh: De hogy tudd, nem a harmadik kérdésre adom le voksomat...

a századik juh 2016.02.06. 19:19:44

@Csakegyember:

Fogadjunk, nem mersz ezret leadni az elsőre?

Kocsonya....

:-)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 19:23:11

@a századik juh: Rendben akkor fogadjunk, én azt mondom hogy nem tudok, te meg azt, hogy tudok...
Miben fogadunk ? :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 19:26:10

@a századik juh: Láttad a számlálót, mágikus szám volt a neked küldött kommentemnél, 1666 - ez vészjósló...jaj mi lesz még itt...jajajajajajaj

a századik juh 2016.02.06. 19:28:30

@Csakegyember: ne, tesó!

Elmondanám, beírtam számmal, hogy nem mersz 666-ot elküldeni az elsőre, de kitöröltem, mert nem tetszett, és beírtam az ezret...

A lovam haljon meg!

:-)

a századik juh 2016.02.06. 19:38:11

@Csakegyember: Ja, nem, igazad van, az a Navrati lova!

Én fennmaradok éjfélig, pláne budapesti idő szerint.

Kíváncsi vagyok ezek után, eljön-e armageddon?

Szerintem ez a blog lesz mindennek a kezdete...

És a vége...

a századik juh 2016.02.06. 20:22:50

@Csakegyember: Nem annak szántam... Ne haragudj!

a századik juh 2016.02.06. 20:27:40

14Tudjuk ugyanis, hogy a törvény lelki, én pedig testi vagyok: ki vagyok szolgáltatva a bűnnek. 15Hiszen amit teszek, azt nem is értem, mert nem azt cselekszem, amit akarok, hanem azt teszem, amit gyűlölök. 16Ha pedig azt cselekszem, amit nem akarok, akkor elismerem a törvényről, hogy jó. 17Akkor pedig már nem is én teszem azt, hanem a bennem lakó bűn. 18Mert tudom, hogy énbennem, vagyis a testemben nem lakik jó, minthogy arra, hogy akarjam a jót, van lehetőségem, de arra, hogy megtegyem, nincs. 19Hiszen nem azt teszem, amit akarok: a jót, hanem azt cselekszem, amit nem akarok: a rosszat. 20Ha pedig azt teszem, amit nem akarok, akkor már nem én teszem, hanem a bennem lakó bűn. 21Azt a törvényt találom tehát magamban, hogy - miközben a jót akarom tenni - csak a rosszat tudom cselekedni. 22Mert gyönyörködöm az Isten törvényében a belső ember szerint, 23de tagjaimban egy másik törvényt látok, amely harcol az értelmem törvénye ellen, és foglyul ejt a bűn tagjaimban lévő törvényével. 24Én nyomorult ember! Ki szabadít meg ebből a halálra ítélt testből? 25Hála az Istennek, a mi Urunk Jézus Krisztus! Én magam tehát értelmemmel az Isten törvényének szolgálok ugyan, testemmel azonban a bűn törvényének.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 20:28:58

@a századik juh: Már eltört a mécses......::::)))))))))
Ezért kérem a séródat......tudom, hogy a legjobban féltett kincsed, ha megkapom a séród nincs harag, ha nem....

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 20:31:50

@a századik juh: Na megfejtettem, a séródtam lakozik a rossz...meg kell szabadulnod tőle..

a századik juh 2016.02.06. 20:32:39

@Csakegyember: Mi vagy te, indián, hogy a skalpom kell? Szivjuk el inkább a békepipát Közös Blog testvérem, én adom a pipát...

:-)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.02.06. 20:35:47

@a századik juh: látod hajlamos vagyok a kompromisszumokra...OK.de akkor mennyünk Hollandiába.....most én voltam gonosz :::::::::::::))))))))))))))

a századik juh 2016.02.06. 20:44:35

@Csakegyember: tessék írni a cikkeket, kapunk érte 300 eurót, abból futja, kb félúton van kettőnk között.

a századik juh 2016.02.06. 23:00:56

na, mindjárt szavaznod kell!

a századik juh 2016.02.07. 06:23:34

@l.gabi: és nem írod meg, mi volt a plakáton? Privátba is jó....
Legnagyobb cél pedig, itt, e földi létben, Ember lenni mindég, minden körülményben....Arany János
süti beállítások módosítása